پایان عملیات زیرسازی، آسفالت و جدول گذاری بلوار معلم

به گزارش روابط عمومی ، مهندس داوود علیخواه سرپرست شهرداری بندرکنگ با اعلام این خبر گفت ، پروژه بهسازی بلوار معلم به مساحت ۱۰,۵۵۰ متر مربع در طی مدت یک ماه فعالیت دوشیفت به پایان رسید.

وی افزود : مراحل اجرای پروژه شامل برداشت آسفالت فرسوده، جمع آوری جدول های فرسوده، ایجاد پارکینگ حاشیه ای، جدول گذاری و ایجاد زیرساخت لوله های آب، برق، مخابرات، زیرسازی بیس و اجرای عملیات قیرپاشی و آسفالت در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت اجرا شد.

علیخواه اذعان داشت : در جهت سهولت تردد شهروندان مسیر دسترسی جدیدی به سمت خیابان پروین اعتصامی از سمت خیابان امام خمینی (ره) ایجاد شده است که در مرحله بعدی با علائم هشدار دهنده و خطی کشی مشخص میگردد.

سرپرست شهرداری بندرکنگ در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از صبر و شکیبایی شهروندان محترم در طول زمان پروژه و همراهی مهندس جباری نماینده محترم غرب هرمزگان، مهندس مراد زاده فرماندار شهرستان بندرلنگه و اعضای محترم شورای اسلامی شهر بندرکنگ و زحمات پرسنل شهرداری بندرکنگ که در گرمای طاقت فرسا برای عمران و آبادانی شهر تلاش نمودند تشکر نمایم و همچنین از دستگاه های همکار ، مجموعه اداره آب ، برق و مخابرات که تعاملی خوبی در این پروژه با مجموعه شهرداری داشتند کمال تشکر و قدردانی دارم.